0

.

Tryst este un nume momorabil, dar este printre singurele lucruri bune asupra acestui joc de strategie real-time. Un aspect pozitiv al lui este acela ca misiunile de campanii ofera o lupta foarte captivanta. Cu toate acestea, optiune single player este foarte scurta, iar multiplayer-ul ofera optiuni limitate. Din pacate – eu cel putin asa am patit – mi-a dat destul de multe bug-uri jocuri, ce au afectat gameplay-ul, dar, totusi, daca nu mi-ar fi placut acest joc, nu as mai fi scris despre el.

 

Tryst

 

Cel mai ciudat lucru despre Tryst este numele lui. De fapt, acest joc de strategie real-time, despre un razboi din viitor dintre oameni si extrateresti, este un clickfest generic baza pe traditionalul Starcraft. Misiunile sunt foarte rapid, jocul parca a fost facut special pentru cei care se plictisesc destul de repede.

 

Daca ai mai jucat inainte un RTS, iti vei da seama imediat despre ce este vorba in Tryst. Povestea este oarecum cliseica, aceasta fiind despre extrateresti care incep un razboi cu oamenii, peste 1000 de ani, intr-o colonie numita Ishtonia. Extraterestrii sunt stereotipuri sf, consistand in monstri biomecanici numiti Zali, care se intorc impotriva umanitatii la inceputul jocului. Acestia lanseaza un atac surpriza, dupa ani de coexistenta pasnica, prin asasinarea presedintelui curent, care reprezenta Rhyn Tech Corporation, intr-un mod oligarhic corporatist. Din cauza acestui fapt, protagonistul Ivan Petrovich ramane responsabil de inevitabilul contraatac si in incercarea de a face pace cu niste rebeli. Tensiunile dintre cele doua tabere umane dispar in cea de-a doua misiune de campanie. Zali reprezinta extraterestrii traditionali care vor doar sa omoare oamenii.

 

Gameplay-ul este oarecum putin peste mediu. Iti construiesti o baza – sau mai multe – aduni resurse, iti creezi o armata si te duci spre inamic. Sunt doua resurse – ore si electricitate – amandoua fiind manuite in mod automat de statii care acumuleaza aceste bunatati. Unele cladiri pot fi, totusi, upgradate. Iar un tech tree de avansari in ARM – Augmentation Research Mechanism system – te lasa sa induci in eroare unele unitati. Singurul aspect al design-ului misiunii care se deosebeste fata de rivalele RTS este viteza. Misiunile trec asa de rapid, incat nici nu ai timp sa te plictisesti. Cladirile se construiesc aproape imediat, unitatile merg, de asemeni, foarte repede, iar inamicii te ataca imediat. Este ca si cum toata lumea de pe harta trebuie sa ajunga in alt loc, asa ca ei sprinteaza spre indeplinirea obiectivului.

 

Misiunile se desfasoara intr-un mod direct si clasic: incepi faza de construire, te duci sa explorezi harta si incerci sa distrugi inamicii si sa domini punctele de resurse. Singura chestie care variaza este ca, uneori, poti sa iti construiesti baza imediat sau ca trebuie, uneori, sa explorezi mai intai pentru a iti putea construi unitatile. Unele diversiuni, precum a fi fortat in a alege intre obiective sau a fi presat pe mai multe fronturi deodata, fac scenariile destul de captivante sau, cel putin, adauga o provocare mai serioasa, in special asupra acelor momente ce indica o cesiune.

Toti acesti termeni din domeniul IT iti dau batai de cap? Intra pe http://www.DexOnline.Net sa vezi definitiile termenilor care iti ridica semne de intrebare.

Leave a Reply