0

.

Shad’O este un joc care dispune de o intriga interesanta si o grafica superba, care il pune peste tagma de tower defence. Shad’O dispune de un gameplay foarte bun – incredibil, pot spune, pentru un tower defence – placut din punct de vedere estetic si are o poveste bine pusa la punct. Jocul, cu toate acestea, nu dispune de hot-key-uri si traducerea din franceza este foarte slaba.

 

jocuri pc
Shad’O este un joc de indicii si aluzii, unde nu vei fi niciodata sigur de ce se va intampla in continuare. Povestea lui Shad’O este dezvaluita in fragmente mici, atunci and termini cate un level; nimic nu este facut prea clar imediat, deoarece acest joc are la baza „dezvaluirea” (sau, mai exact, protejarea) memoriilor din mintea unui baietel mic. Pe masura ce progresezi in joc, mai multe sunt dezvaluite despre povestea copilului, ce s-a intamplat asupra memoriei lui si cine este el, de fapt. Intr-o maniera mica, aceasta este chiar convingatoare.
Asa cum este in majoritatea jocurilor de tower defence, gameplay-ul lui Shad’O este destul de simplu si direct: pe o parte din drum (sau drumuri multiple) este memoria, baza. Pe partea cealalta, se afla un „creator” de cosmaruri, care, la intervale regulate, genereaza baieti rai care au o varietate de puteri si slabiciuni. Acesti baieti rai se misca pe un drum spre memorie, iar tu trebuie sa construiesti o serie de „companioni” – entitati de defensiva automata – pe mai multe planuri. Pe masura ce progresezi in Shad’O, se deblocheaza mai multi „companioni”, adaugandu-se abilitati noi si „riduri asupra gameplay-ului defensiv.
O defensiva de succes pentru memoria ta se bazeaza pe o combinatie buna a acestor companioni. Ei trebuie sa fie plasati corespunzator, si, cu putin noroc, deoarece Shad’O ii deghizeaza pe unii dintre inamici care se indreapta spre memoria ta, poti duce la sfarsit o campanie de tower defence. De asemeni, ai unele magii pe partea ta, fiecare dintre ele fiind deblocabila dupa o victorie, si poti debloca un power-up pentru companionii tai – aceasta fiind o abilitate. Magiile tind sa cauzeze un efect AoE (o arie mai mare) – fie buffeaza companionii, fie da damage inamicilor – si sunt alimentate din omorarea inamicilor, care „scapa” o sfera de culoare portocalie, atunci cand sunt omorati.
In Shad’O, totul este echilibrat minutios, jocul comportandu-se foarte bine. Nici o harta nu se simte inechitabila, desi acestea sunt departe de a fi usoare, in special cele de la sfarsitul jocului. Mai mult decat atat, odata ce ai trecut de un level, il poti rejuca la modul nightmare, inamicii fiind cu mult mai puternici. Daca, totusi, reusesti sa invingi inamicii la modul nightmare, se va debloca un alt upgrade si vei afla, de asemeni, mai mult din povestea copilului. Majoritatea provocarii din modul normal sau nightmare vine din resursele limitate oarecum (generate la intervale regulate de mineri companioni), acestea trebuind sa fie folosite cat mai eficace posibil, prin alegerea a celor mai efectivi companioni. Pozitia, de asemeni, conteaza foarte mult, aceasta putand conta la numarul de lovituri oferite de companioni.

 

Dupa parerea mea, Shad’O este unul dintre cele mai bune si interesante jocuri de tip tower defence, la acest lucru contribuind si stilul de joc, o runda durand, de obicei, foarte putin.

Toti acesti termeni din domeniul IT iti dau batai de cap? Intra pe http://www.DexOnline.Net sa vezi definitiile termenilor care iti ridica semne de intrebare.

Leave a Reply