0

.

Stiu ca a trecut – poate – mai mult de o luna de cand a fost lansat Guild Wars 2, dar este unul dintre jocurile mele preferate. Guild Wars 2 este un paradis pentru exploratori si celor care cauta senzatii tari printre jocuri si, de asemeni, este unul dintre cele mai bune jocuri online de tip role-playing.

 

 

guild wars 2
Guild Wars 2 are un gameplay si un stil de lupta fluid care sunt intr-un divertisment continuu. Campul de lupta este foarte captivant atunci cand se joaca player versus player. Sistemul de skill-uri flexibile te lasa sa iti ajustezi stilul de joc. Imaginile vizuale sunt foarte superbe, avand un fler pictural. Un aspect negativ al jocului ar fi acela ca explicatiile pentru conceptele importante sunt mediocre si apar unele probleme tehnice de-a lungul jocului.
Lumea Tyriei, asa cum este imaginata in jocul multiplayer Guild Wars 2, este un loc intrigant la nesfarsit, plin de mister si aventura, de privelisti si povesti personale, care se imprima in memorie neconditionat. In acest joc exista povesti de care nu te vei plictisi prea curand, iar ele apar din experiente spontane. Exista una in care tu si prietenii tai din guild ati iesit dintr-o apa aproape inghetata intr-o furtuna amenintatoare, ati capturat un turn de la inamici si ati scapat de un numar imens de necromanceri. Apoi, mai este una in care un dragon a aterizat pe un camp intunecat si tu te-ai aliat cu o legiune de soldati pentru a il omori. Guild Wars 2 se rupe usor de jocul traditional in care trebuie sa urmaresti waypoint-ul, facandu-te sa te simti, mai degraba, ca apartii unui peisaj viu, decat sa te simti ca o unealta in fata gamemaster-ilor.

 

 

guild wars 2

 

Cum poate Guild Wars 2 sa faca Tyria sa fie atat de inventiva si de „atragatoare”? Totul incepe cu micsorarea quest log-ului. Nu spun ca Guild Wars 2 nu ofera side quest-uri si alte activitati in afara storyline-ului principal, ci pentru ca ele sunt structurate in asa fel incat sunt facute organice pentru lumea inconjuratoare. Pe scurt, harta ta iti serveste ca fiind un jurnal. Aici, tu vezi puncte de interes pe care le poti descoperi; waypoint-uri pe care le poti debloca si care servesc ca „noduri”, pentru a calatori rapid intre un loc si altul; si caracterele non-player sunt concepute sa aiba „moralitate”, acestia avand activitati optionale pentru tine.
Harta ta reprezinta mai mult o schita pentru tinuturile inconjuratoare: este un ghid personal pentru aventura, rugandu-te sa descoperi teritoriul neexplorat. Nu doar activitatile marcate te fac sa explorezi, totusi, dar si faptul ca poti descoperi pesteri ascunse si alte lucruri speciale din joc. Iar, deodata, ai dat peste o intrare secreta sau dupa ce te scufunzi intr-un lac gasesti o oaza ascunsa. Cu mai multa explorare vei gasi comori ascunse, labirinturi destul de grele si capcauni giganti care trebuie sa fie omorati.
Pentru activitati mult mai structurate, caracterele marcate cu hearts sunt mai mult decat donatori – acestia sunt si furnizori. Prin indeplinirea cererilor acestor caractere, vei avea acces la armele vandute doar de ei, pe care nu le poti cumpara cu aur, dar cu „karma”, aceasta fiind castigata prin participarea la „world events” si prin unele quest-uri. Acest sistem de hearts este mai mult sau mai putin structurat ca traditionalul „ia un quest, primeste un premiu”, premium in Guild Wars 2 constand in accesul la tot inventory-ul caracterului respectiv. Nu trebuie sa vorbesti cu acel caracter pentru a lua un quest, deoarece vei primi un mesaj automat atunci cand esti langa el.

Toti acesti termeni din domeniul IT iti dau batai de cap? Intra pe http://www.DexOnline.Net sa vezi definitiile termenilor care iti ridica semne de intrebare.

Leave a Reply